Pokud si s něčím nevíte rady, napište nám a my Vám poradíme.
3 příspěvky •Stránka 1 z 1

Bluetooth na Xperia 10mini

Pokud si s něčím nevíte rady, napište nám a my Vám poradíme.
blanicka1410
Mobil Čumil Plus
Příspěvky:
1
Registrován:
03. 09. 2010 09:39
Odesláno:
03. 09. 2010 09:51
Bluetooth na Xperia 10mini
Dobrý den,
prosím o radu.Dostala jsem tel. Xperia 10mini.Mám problém s Bluetooth.Stáhla jsem si Bluetooth File Transfer.Nyní můžu posílat data do jiného tel.,ale mě nikdo nic nemůže poslat. :(
Jsem začátečník. :senile: Přečetla jsem si,že si mám stáhnout Universal Androot.rar
a pak jej nainstalovat přes Astro.Ale když kliknu na Root,tak mi to píše Directory is empty.? Prosím co dělám špatně? Popřípadě,když se nakonec vše podaří,bude už Bluetooth fungovat? Nebo budu potřebovat ještě Update Android 2.1 ? Moc tomu nerozumím. :mda:
Díky za odpověď.
Mobil Čumil Plus
Uživatelský avatar
skooopa
exMód
Zařízení:
Nexus 7 / Motorola BackFlip
Příspěvky:
1796
Registrován:
04. 05. 2008 21:14
Odesláno:
03. 09. 2010 14:16

Re: Bluetooth na Xperia 10mini

No uprimne receno moc bych na to neklikal :-)

Jelikoz to na co klikas je "buhvi jaka" aplikace na root jednim klikem a kazdej zkusenejsi clovek ti povi ze by to s ni nedelal ani za nic. Kdyz se cokoliv po nebudes vedet co.... to by byl muj hlavni duvod a taky to ze ti to "da" jen root prava cos ti je k nicemu pokud si dale nenahodis potrebnou Custom recovery a z ni pote nejakou Custom ci Ofiko ROM ale s ROOT...Dale je mozna i aktualizovat RADIO pres Aktualizaci ROM (na tu 2.1 jelikoz ta bude na praci s BT rozhodne lepsi nez 1.6)

Proste ta aplikace sice snadno rootnr telefon bez zdlouhaveho cteni postupu manualniho ROOTu a jeho provedenik NICMENE to je vse co udela! Ostatni bude stejne na tobe takze budes hledat jeste vic (jednotlive postupy) nehlede na to ze kdyz udelas ROOT klasickou cestou (dle zdlouhaveho navodu :-) ) aspon "to" pochopis a budes vedet co je Recovery,Flash RADIA / ROM atd...
Obrázek
A mnohe dalsi :-)