Pokud si s něčím nevíte rady, napište nám a my Vám poradíme.
6 příspěvků •Stránka 1 z 1

Android Market - Jak nato ? Jsem začátečník.

Pokud si s něčím nevíte rady, napište nám a my Vám poradíme.
Eruveo
Mobil Čumil Plus
Příspěvky:
3
Registrován:
04. 12. 2010 14:23
Odesláno:
17. 08. 2011 07:48
Android Market - Jak nato ? Jsem začátečník.
Zdraví Vás.
Prosím o radu, zakoupil jsem si tablet YARVIK 7 se systémem Android 2.1, bohužel je však bez aplikace Android Market. Chci se jako začátečník a amatér na Android zeptat, zda-li je vůbec možnost tuto službu nějak dodatečně doinstalovat a stahovat z ní poté aplikace a případně jak? Nebo zda-li jsem odsouzen na laskavost svých přátel, kteří se na Android Market dostanou a aplikace mi musí přeposílat např. emailem nebo dávat na Flash paměti.

Díky moc...
Mobil Čumil Plus
Uživatelský avatar
rychlej
Mobil Beginner
Příspěvky:
45
Registrován:
12. 12. 2009 09:51
Odesláno:
17. 08. 2011 08:14

Re: Android Market - Jak nato ? Jsem začátečník.

Nemám zkušenost s tabletem, ale obecně lze aplikace stahovat z marketu přes webové rozhraní. Dáš do googlu "android market" a stačí si vybrat... Potom bys také měl najít aplikaci market ke stažení.
IPhone 5, IOS7
HTC Desire Z, Android 2.3.3
Lenovo IdeaTab S8-50, Android 4.4.2
Mobil Beginner
Eruveo
Mobil Čumil Plus
Příspěvky:
3
Registrován:
04. 12. 2010 14:23
Odesláno:
17. 08. 2011 08:36

Re: Android Market - Jak nato ? Jsem začátečník.

Dobře díky, ale pokud vezmu v potaz, že na android marketu, musím být přihlášen, to není problém, ale problém nastane v případě, když chci aplikaci stáhnout, napíše to, že nemám definované pro svůj účet záždé zařízení, protože jsem nebyl dlouho přihlášen, nebo jsem ho ještě nenastavil, ale to přece nemůžu udělat, když se z tabletu nepřipojím, jelikož nemám potřebnou aplikaci :). A pokud nemáš zkušenost s tabletem, předpokládám, že s mobilem ano, jaký je postup tam? Protože na market android vidím nejříve tuto hlášku: