Stránka 1 z 1

Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 15. 03. 2009 08:59
od jerrypetnik
Age Of Empires 3 VGA
Požadavky: PPC WM5, WM6 - 6.1 VGA
Popis: It's the dawn of a new age in immersive real-time strategy with the return of the top-selling Age of Empires franchise. As the Knights of St. John, explore the New World as you build and conquer rival colonies in pursuit of the ultimate empire. Jump into skirmish mode or defend Malta from the Ottoman Empire in an extended campaign mode which is a prequel to the Age of Empires 3 PC game.
Obrázek
Další info:

Kód: Vybrat vše

http://store.handmark.com/p/71203/Windows-Mobile-Pocket-PC/Age-of-Empires-III-for-Windows-Mobile-Pocket-PC/
Download a Instrukce:kopírovat CAB, instalovat a hrát

Kód: Vybrat vše

http://www.edisk.cz/stahni/28514/aoe3VGA.CAB_1.92MB.html

Kód: Vybrat vše

http://www.edisk.cz/stahni/53651/AOE3QVGA.zip_3.99MB.html

Re: Age Of Empires 3 VGA

Napsal: 16. 03. 2009 14:34
od Warrier
No, jestli to vypada jak na screenu, tak to bude nejspis port JAVA verze...
QVGA asi neni co...? :wink:

Re: Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 19. 03. 2009 07:49
od jerrypetnik
Přidána QVGA verze

Re: Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 19. 03. 2009 08:59
od Škopi
ma to vubec cenu instalovat?? beztak to bude stejnej hnus jak aoe II a na javu se to nevysvyhne.... aoe I gold rulezz ;-)





//uf... nasel sem 1 pozitivum... rychla odinstalace... je to fakt hrozna hra :D

Re: Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 19. 03. 2009 15:47
od Warrier
Skop!x: diky, usetrils mi cas :)

Re: Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 19. 03. 2009 18:24
od Kamen
Hmm je to nanic nejde to ovládat dotykem

Re: Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 19. 03. 2009 21:15
od Škopi
presne! neni to dotykovy...

Re: Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 02. 03. 2010 21:55
od Ropro
Na mým Variu to jede krásně (QVGA) text čitelný jediný co me vážne zradilo je že to není dotykový...

Re: Age Of Empires 3 VGA I QVGA (new)

Napsal: 02. 03. 2010 22:32
od KowboyBebop
Takova vec tu uz byla ne? A kdyz to neni dotekovy tak je to pro smarty snad ne? Ale co, at to tu je.