Pokud si s něčím nevíte rady, napište nám a my Vám poradíme.
8 příspěvků •Stránka 1 z 1

AMOLED displej

Pokud si s něčím nevíte rady, napište nám a my Vám poradíme.
P735
Mobil Beginner
Zařízení:
Samsung I8910HD (OMNIA HD), NDrive, 8 + 16 GB
Odesláno:
21. 09. 2009 01:19
AMOLED displej
Zdravím, tak mám tady jeden dotaz, kterej by mě teda vážně zajímal... Jak je to teda s těma AMOLED displejema..? Že prej po čase se začnou ztrácet barvy,až prej displej úplně vybledne.. je to pravda..? Názory se různí... na Wikipedii se píše toto, jinde zase, že to tak vůbec není a že jediná nevýhoda AMOLED displeje je jeho mnohem dražší cena vůči ostatním zobrazovacím panelům kvůli použité drahé technologii při výrobě... Osobně mi přijde jako hloupost, že by se to mělo stát...Ale nejsem odborník, tak proto se ptám. Navíc, taky mám dojem, že spousty lidí hází dohromady OLED a AMOLED - a jistě v tom bude rozdíl, ikdyž OLED i AMOLED (jak už z názvu vyplývá) budou mít nějakýho spol. jmenovatele, ale rozdíl zde určitě bude... Může mi tedy prosím někdo zodpovědět tuto otázku? Mám zařízení s AMOLED displejem(Omnia HD), které stálo mnoho tisíců a osobně si myslím, že displej musí bejt přece uzavřenej a že vypařování nějakých jeho organických zobrazovacích složek do éteru je tedy naprostý nesmysl... Nevidím důvod, proč by se do tak drahýho zařízení dával displej, který po určitém čase (nekteří tvrdí 1 0000 a jiní zas 30 000 hod.) měl přestat fungovat?! Omii HD sem si nepořizoval kvůli AMOLEDu, ale mimo jiné i kvůli tomu, že má jako jedno z velice mála zařízení kapacitní dotykový displej namísto stávajících odporových dotykových displejů... Tak budu velmi vděčný za vaše odpovědi, které doufám vyvrátí tuto mojí obavu (kterou sice zavrhuji jako nesmysl,ale přesto se jí bojím...).