R.I.P. starých nefunkčních věcí.
1 příspěvek •Stránka 1 z 1

Vanessa Paradis - Best of (2009)

R.I.P. starých nefunkčních věcí.
mireskatinas
Mobil Profi User
Příspěvky:
499
Registrován:
08. 09. 2009 22:42
Odesláno:
22. 12. 2009 14:47
Vanessa Paradis - Best of (2009)
Obrázek
Vanessa Paradis - Best of (2009)

Artist: Vanessa Paradis
Title Of Album: Best Of
Year Of Release: 2009
Label: Universal
Genre: Pop, Dance
Bitrate: mp3 | 320 Kbps
Total Time: 117:14 min
Total Size: 290 MB( 5%)

Tracklist:

CD1:

01. Il Y A
02. Pourtant
03. Marilyn & John
04. Dis Lui Toi Que Je T'Aime
05. Joe Le Taxi
06. Maxou
07. Sunday Monday
08. Tandem
09. Natural High
10. Commando
11. Be My Baby
12. Divine Idylle
13. Des Que J'te Vois
14. Just As Long As You Are There
15. Que Fait La Vie
16. L'Incendie

CD2:

01. Marilyn & John (Acoustique)
02. Dans Mon Caf?
03. La D?claration D'amour (En Duo Avec -M-) (Live)
04. Jackadi
05. I Love Paris
06. Emmenez-Moi (Live)
07. La Ballade De Johnny Jane (En Duo Avec Jane Birkin) (Live)
08. When I Say
09. Concia Chachacha
10. St Germain
11. This Will Be Our Year (Live)
12. Les Filles Electriques (En Duo Avec Alain Souchon) (Live)
13. Made In Asia
14. Abracadabra
15. I Wouldn't Dare
16. Scarab?e (Acoustique)
17. Varvara Pavlovna


Hotfile

Kód: Vybrat vše

http://hotfile.com/dl/21249211/8ce2ce9/Vanessa_Paradis_Best_of.rar.html
Storage

Kód: Vybrat vše

http://www.storage.to/get/sHusi8UI/Vanessa_Paradis_Best_of.rar
Uploading

Kód: Vybrat vše

http://uploading.com/files/ef8ff328/Vanessa_Paradis_Best_of.rar/
Missupload

Kód: Vybrat vše

http://www.missupload.com/b1idkl7wszln/Vanessa_Paradis_Best_of.rar.html
Letitbit

Kód: Vybrat vše

http://letitbit.net/download/4365.42a9b739355c08be580eb7ce2c/Vanessa_Paradis_Best_of.rar.html
Mobil Profi User
1 příspěvek •Stránka 1 z 1