Veškeré programy pro chytré telefony s Windows Mobile.
14 příspěvků

Math Tablet

Veškeré programy pro chytré telefony s Windows Mobile.
landslide
Mobil Plus User
Zařízení:
Asus P525 I Nokia 6230
Příspěvky:
80
Registrován:
23. 12. 2006 15:31
Odesláno:
30. 12. 2006 15:31
Math Tablet
Kalkulačka s mnoha funkcemi. Ovládání je sice lehce komlikované, ale jinak výborný program.

Kód: Vybrat vše

http://www.nahraj.cz/down/319002671/math.zip.html
ASUS P525 I WM6.1 I 1x 4GB a 2x 1GB + Nokia 6230 I 512 MB

Acer 5114WLMi I AMD X2 1,8 MHz I 1 GB Ram I 160 GB
Mobil Plus User
Uživatelský avatar
TnT84
Mobil Member User
Zařízení:
Mpx220 3.53EN Asian ROM R.I.P|HTC Mercury/Hermes from Vodafone|Hyundai MB-8200
Příspěvky:
1146
Registrován:
15. 03. 2007 18:49
Odesláno:
14. 09. 2007 17:53

Obrázek
Overview
Math Tablet for Smartphones is an advanced scientific application designed for scientists and engineers. The software is compatible with Math Tablet for PocketPCs and WindowsXP and includes:

* RPN and Algebraic entry modes
* Matrix and complex number support
* Over 100 scientific and statistical functions
* Integrated equation graphing with data interpolation
* Numerical integration differentiation
* Differential equation solvers
* Polynomial and nonlinear equation solvers
* Eigen value and vector computations
* Unit conversion and computation with mixed units
* User defined variables and functions
* Integrated programmable scripting language
* On line help
* Compatibility with Math Tablet for WindowsXP and PocketPC
Obrázek

Kód: Vybrat vše

http://xirror.com/spread/68107096/StatsNOW.Math.Tablet.v2.02.Incl.Desktop.XScale.Smartphone200x.Incl.Keygen-SyMPDA.rar.html
Software is like a SEX, the best when it's free! :evil:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Mobil Member User
..:HoNzA:..
Mobil Beginner
Příspěvky:
36
Registrován:
07. 01. 2007 10:17
Odesláno:
14. 09. 2007 19:36

Super kalkulačka,doporucuju,na ovladani se zvykne :!:
Mobil Beginner
r3ptile
Mobil Plus User
Zařízení:
Huawei ascend Y300 + 8gb kingston
Příspěvky:
66
Registrován:
27. 12. 2006 11:30
Odesláno:
16. 09. 2007 13:13

Že je to suprová kalkulačka o tom žádná, ae ani podle návodu se mi nepodařilo dostat ovládání pořádně doruky. Takže ty kupy fcí neumim využít:-I
Mobil Plus User
Uživatelský avatar
TnT84
Mobil Member User
Zařízení:
Mpx220 3.53EN Asian ROM R.I.P|HTC Mercury/Hermes from Vodafone|Hyundai MB-8200
Příspěvky:
1146
Registrován:
15. 03. 2007 18:49
Odesláno:
16. 09. 2007 18:29

Here is an userguide:

Kód: Vybrat vše

http://www.statsnow.net/mathtablet/mtusersguide.pdf
Software is like a SEX, the best when it's free! :evil:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Mobil Member User
quAsh3r
Mobil Plus User
Zařízení:
Motorola Mpx2oo ↕ WM 5.o ↕ SD 1gb Apacer ↕ Telefonica o2 ↕
Příspěvky:
80
Registrován:
24. 12. 2006 23:51
Odesláno:
21. 09. 2007 08:37

Kalkulačka na PC je super, ale při instalaci na Smarta (HTC S310, WM5) to hodí chybu (něco v tom směru jako: software není určen pro toto zařízení). Čím by to mohlo být?
↕262-259-336↕
Mobil Plus User
setor
Mobil Čumil Plus
Příspěvky:
6
Registrován:
09. 09. 2007 20:45
Odesláno:
21. 09. 2007 11:25

mám HTC Vox a to stewjné

_____________
//Necituj obsah predchozich prispevku D.Haba
Mobil Čumil Plus
Uživatelský avatar
Tommy.SLA
Mobil Guru
Zařízení:
SE Xperia ST17i (Active) + 8GB; HP iPAQ 514 + 512 MB
Příspěvky:
134
Registrován:
18. 08. 2007 08:11
Odesláno:
21. 09. 2007 18:06

Vtip je v tom, ze ta verze ani neni urcena pro Smartphony :!:

Zaprve, v instalacni nabidce je PPC
Zadruhe, pri vybrani instalace to vyhodi hlasku "prosim pripojte sve PPC"
Zatreti, muj smart to taky oznaci za nevhodny soubor.

:arrow:
Mobil Guru
Uživatelský avatar
TnT84
Mobil Member User
Zařízení:
Mpx220 3.53EN Asian ROM R.I.P|HTC Mercury/Hermes from Vodafone|Hyundai MB-8200
Příspěvky:
1146
Registrován:
15. 03. 2007 18:49
Odesláno:
21. 09. 2007 18:52

Sorry guys I didn't tested it before uploading :( For those who still wants smartphone version, demo can be downloaded from here:

Kód: Vybrat vše

http://massmirror.com/4d849e65ecf29697715b54ed1611ed6c.html
Keygen works of course. Tested on my my MPX 8)
Software is like a SEX, the best when it's free! :evil:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Mobil Member User
danndi
Mobil Čumil Plus
Zařízení:
htc vox
Příspěvky:
12
Registrován:
20. 11. 2007 22:58
Odesláno:
20. 01. 2008 13:50

pls, kde najdem ten keygen?
Mobil Čumil Plus
14 příspěvků