Diskuze o čemkoliv jiném, co se nehodí jinam :)
5 příspěvků •Stránka 1 z 1

Cheasovo galerka... TAK DO MĚ!!!

Diskuze o čemkoliv jiném, co se nehodí jinam :)
cheas
Mobil Guru
Zařízení:
Se-W910i (240x320)+4gb SanDisk+Tuned+HPm-82+CCR60
Odesláno:
26. 04. 2009 20:50
Cheasovo galerka... TAK DO MĚ!!!
Zdravím, docela mě chytla grafika, a to jako že hodně :) a tudíž jsem něco jako amatérskej grafik... a "naplno" se tomu věnuju asi půl roku...před tím maximálně sem, tam nějaká úprava v malování/zoner photo studio....ale to je jedno... od malička mě lákal foťák...a když jsem ho dostal k 12 narozeninám tak to byl digitál, a dostal jsem k tomu program na úpravu fotek (zoner photo studio)...pak mě ale spíš chytlo to upravování, a začal jsem "kreslit" různé obrázky... to mi ale už přestal stačit zoner, a před rokem jsem začal zkoušet různe jiné programy (gimp, photofiltre) a to mi nevyhovovalo, a konečně jsem se dostal k photoshopu po kterém jsem toužil (za 300,- CS2, k jednomu Fotografickému časopisu,...ale to byla verze zkušební na 3 měsíce.... :( tak jsem to crackl :) .... a začal jsem zkoušet co to umí (hlavně na virtual-tuning) za pár měsíců už jsem znal základy... ale dělal jsem jen chvilkama, a právě před půl rokem jsem tedy začal opravdu naplno... :)

Virtual-Tuning:

Kód: Vybrat vše

http://virtual-tuning.wu.cz/?cat=1
-Moje je všechno kde je před názvem auta (před dvojtečkou) napsáno Cheas!!!

Signatury:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Obrázek

Ostatní práce:
Wallpaper rodičům (do pracovního PC) do trafiky ("Trafika u čarodějnice")
Obrázek

Schéma:

http://virtual-tuning.wu.cz/?cat=9
A tady jsem se potřeboval naučit "neony"
Obrázek

Můj novej avatar:
Obrázek

Prací mám o dost více...ale jsou tam fotky někoho kdo nechce být prezentován, a nebo jsem je vymazal (to dělám dost často, že mažu to co se mi přestalo líbit...)
Naposledy upravil(a) cheas dne 26. 04. 2009 21:40, celkem upraveno 1 x.
Mobil Guru
Saragon
Mobil Beginner
Zařízení:
Hp iPAQ 214 WM6 VGA
Odesláno: